Vi erbjuder förifyllda och spårningsbara returer med Bring. 

 

Observera att returrätten gäller inte i följande fall:

1) Underkläder med bruten plombering.
2) Prövade, ej varsamt hanterade plagg.
3) Korsetter med påverkad snörning.
4) Shapewear med gren, öppen gren, trosor, bodys, underkläder med underdelar.
5) Inkommen retur mer än 14 dagar efter mottagen beställning.

Vid ej godkänd retur gäller prisavdrag på minst 50%. Underkläder räknas som hygienprodukter och har inte samma returrätt som t.ex. kläder.

Så här gör du

  1. Fyll i och bifoga vår ångerblankett (bifoga gärna din följesedel)
  2. Gå till Brings retursida och hämta din returfraktsedel.
  3. Paketera varorna i originalförpackning med tillhörande etiketter och plombering i skyddande emballage.
  4. Tejpa fast din returfraktsedel så att den gamla etiketten inte syns.
  5. Lämna in paketet hos ditt närmsta Bring ombud.
  6. Du återbetalas inom 10 arbetsdagar och din retur är spårbar.


Vill du inte använda vår returfraktsedel?

Om du inte vill använda vår returfraktsedel så går det bra att returnera med eget porto på valfritt sätt. Adressen är den samma som avsändaren dvs. TopLady Sweden AB, Rådastocksvägen 1, 435 44 Mölnlycke. Glöm inte fylla i och bifoga ångerblanketten.

Faktura- och betalfrågor
För frågor om ev. fakturor och uppdateringar vänligen kontakta Klarna.

För frågor om din produkt. Se vanliga frågor FAQ eller kontakta oss här:
Kundservice

Vanliga frågor om retur

Behöver jag betala när jag lämnar in?

Nej. Du betalar ingenting när du lämnar in paketet. Avgiften regleras vid återbetalningen alternativt justeras på fakturan. Detta sker direkt efter vi har mottagit och godkänt returen.

När får jag tillbaka pengarna?

Det går snabbt, max 10 dagar. Vi återbetalar dig så fort returen har kommit fram till oss och blivit godkänd i vår kontroll. Klarna har ev. några bankdagar på sig beroende på vilken bank du har. Med Swish så sker återbetalningen direkt.

Vart lämnar jag in returen?

Den lämnar du in på samma ställe där du hämtade den. Alternativt på valfritt ställe som erbjuder leverans med samma leverantör som levererade paketet. Oftast är detta hos ditt lokala serviceombud. T.ex. en butik.

Hur gör jag om det är en reklamation?

På samma sätt som en vanlig retur. Uppge reklamation och orsak på ångerblanketten.

Topplistan just nu

Följ oss på Instagram @toplady.se #topladyse