Vi erbjuder förifyllda och spårningsbara returer med Bring. 

Ang. korsetter och Halloween:

Korsetter räknas som underkläder och har ingen returrätt. Dock kan vi godkänna en retur av en korsett om den är helt orörd/oanvänd med all märkning kvar. Vid minsta tecken/spår av användning så kommer returen inte att godkännas. Man kan alltså INTE ta på sig en korsett och sedan skicka den i retur.

Underkläder ställer mycket högre krav på varsamhet än t.ex. vanliga kläder då underkläder klassas som hygienprodukter. Underkläder och hygienprodukter har ingen returrätt. TopLady kan dock göra undantag för att hjälpa dig att hitta rätt storlek, men det ställer och krav på dig som returnerar. Om en retur är helt oanvänd, opåverkad och 100% oanvänd med alla märkningar kvar och i originalförpackning, så är den godkänd. Men det finns undantag.

Observera att returrätten gäller inte i följande fall:

1) Underkläder med bruten plombering.
2) Prövade, ej varsamt hanterade plagg.
3) Korsetter med påverkad snörning.
4) Shapewear med gren, öppen gren, trosor, bodys, underkläder med underdelar.
5) Inkommen retur mer än 14 dagar efter mottagen beställning.

Vid ej godkänd retur gäller prisavdrag på minst 70%. Underkläder räknas som hygienprodukter och har inte samma returrätt som t.ex. kläder.

Så här gör du

  1. Fyll i och bifoga vår ångerblankett (bifoga gärna din följesedel)
  2. Gå till Brings retursida och hämta din returfraktsedel.
  3. Paketera varorna i originalförpackning med tillhörande etiketter och plombering i skyddande emballage.
  4. Tejpa fast din returfraktsedel så att den gamla etiketten inte syns.
  5. Lämna in paketet hos ditt närmsta Bring ombud.
  6. Du återbetalas inom 10 arbetsdagar och din retur är spårbar.


Vill du inte använda vår returfraktsedel?

Om du inte vill använda vår returfraktsedel så går det bra att returnera med eget porto på valfritt sätt. Adressen är den samma som avsändaren dvs. TopLady Sweden AB, Rådastocksvägen 1, 435 44 Mölnlycke. Glöm inte fylla i och bifoga ångerblanketten.

Faktura- och betalfrågor
För frågor om ev. fakturor och uppdateringar vänligen kontakta Klarna.

För frågor om din produkt. Se vanliga frågor FAQ eller kontakta oss här:
Kundservice

Vanliga frågor om retur

Nej. Du betalar ingenting när du lämnar in paketet. Avgiften regleras vid återbetalningen alternativt justeras på fakturan. Detta sker direkt efter vi har mottagit och godkänt returen.

Det går snabbt, max 10 dagar. Vi återbetalar dig så fort returen har kommit fram till oss och blivit godkänd i vår kontroll. Klarna har ev. några bankdagar på sig beroende på vilken bank du har. Med Swish så sker återbetalningen direkt.

Den lämnar du in på samma ställe där du hämtade den. Alternativt på valfritt ställe som erbjuder leverans med samma leverantör som levererade paketet. Oftast är detta hos ditt lokala serviceombud. T.ex. en butik.

På samma sätt som en vanlig retur. Uppge reklamation och orsak på ångerblanketten.

Topplistan just nu

Våra kunder på Instagram @toplady.se #topladyse