Support

Vanliga frågor

Hur snabbt får jag min order?

Det går blixtsnabbt! Du kan förvänta dig din order dagen efter sitt köp. Om du har beställt innan kl. 12:00 på en vardag och nästkommande dag också är en vardag.

Vilka länder skickar ni till?

Vi skickar till:

Sverige genom toplady.se

Norge genom toplady.no

Danmark genom toplady.dk

Finland genom toplady.fi

Vi skickar till 100% inom dessa fyra länder men vi skickar inte till Färöarna eller Grönland.

Hur får jag min leverans?

Du får din beställning till ditt närmsta ombud levererat med Bring som är rikstäckande. Du kan enklet välja att istället få din order levererad till valfri paketbox eller raka vägen hem till din dörr. Du bestämmer själv enkelt i appen eller med länken i ditt SMS som du får..

Hur ändrar jag min leveransadress efter beställning?

Kontakta oss direkt så gör vi allt för att uppdatera denna. Om du redan har fått ditt leverans SMS så ber vi dig kontakta Bring direkt. De hjälper snabbt till med detta.

Hur kan ni ha så bra priser?

Vi gör allt vi kan för att hålla Sveriges bästa priser, detta har vi gjort i 12 år. Vi har eget lager, ingen droppshipping, ingen 3:e part logistik utan allt går i egen regi hela vägen från design till dig. Vi har heller inga onödiga mellanhänder.

Jag förlorade mitt lösenord, hur får jag nytt?

Klicka på din logga in symbol och begär ett nytt lösenord. Vid varje tillfälle hittills där det inte har gått så har detta berott på att kontot inte finns. Vänligen skapa ett konto först. Gärna med samma mail som du haft vid din beställning. Att ha ett konto är inget krav alls från vårt håll, det är bara en möjlighet.