POLICY MOT SKRÄPPOST

Vad är skräppost?

I samband med elektroniska meddelanden avser skräppost oönskade, mass- eller urskillningslösa meddelanden, som vanligtvis skickas i kommersiellt syfte. TopLady Sweden AB har en nolltolerans mot skräppost.
 

Automatiserad filtrering av skräppost

Topladys meddelandesystem skannar automatiskt alla inkommande e-postmeddelanden och andra meddelanden och filtrerar bort meddelanden som verkar vara skräppost.
 

Problem med filtrering av skräppost

Inget system för filtrering av meddelanden är 100 % korrekt, och då och då kommer legitima meddelanden att filtreras bort av Topladys system. Om du tror att detta har hänt med ett meddelande som du har skickat, vänligen meddela meddelandets mottagare på annat sätt. Du kan minska risken för att ett meddelande fångas upp av spamfilter genom att skicka meddelandet i klartext (dvs. ingen HTML), ta bort eventuella bilagor och se till att dina meddelanden skannas för skadlig kod innan de skickas.
 

Mottagande av oönskade meddelanden från Toplady

Om du mot förmodan skulle få ett meddelande från Toplady’s eller som skickats med hjälp av Toplady’s system som kan anses vara skräppost, vänligen kontakta Toplady’s med hjälp av uppgifterna nedan så kommer ärendet att undersökas.
 

Ändringar av denna anti-spam policy

Toplady’s kan ändra denna anti-spam policy när som helst genom att publicera en ny version på denna webbplats.
 

Kontakt med oss

Om du har några frågor om denna anti-spam policy, vänligen kontakta Toplady’s med hjälp av de uppgifter som anges nedan:
 
kundservice at toplady.se