Salome Falk

Founder | Product development

Salome grundade TopLady 2012 och driver bolaget med full fart framåt. Salome ansvarar för produkter, inköp och den dagliga driften av bolaget.

Schedule meeting

salome@toplady.se

Nicklas Falk

Founder | Operations

Nicklas ansvarar för organisationen för moderbolaget i Sverige samt våra två dotterbolag i Norge och Finland samt Huvudkontor i Mölnlycke. Nicklas har varit ägare av bolaget sedan start men klev in operativt på heltid 2018.

Schedule meeting

nicklas@toplady.se

René Rehnqvist

Marknadsansvarig

René Rehnqvist ansvarar för all vår marknadsföring med inriktning på sociala medier. René startade vid årsskiftet 2022/2023 och arbetar från vårt Stockholmskontor.

Schedule meeting

rene@toplady.se

Katja Ristila

Customer Sucess

Katja ansvarar för vår kundtjänst på mail, telefon och chatt. (messenger) Katja är en riktig stjärna då hon pratar alla nordiska språk, inklusive Finska

Schedule meeting

katja@toplady.se

Tobias Bjurhall

Member of the board | Business Development

Tobias gick med i styrelsen under 2018. Tobias har erfarenhet från flera nyckelpositioner inom detaljhandel sedan tidigare som t.ex. Hobbex. Idag är Tobias styrelseledamot i vårt Svenska moderbolag men ansvarar även för våra dotterbolag i Norge och Finland. Tobias arbetar främst med våra strategifrågor, ekonomi och företagsutveckling.

Schedule meeting

tobias@toplady.se

Therese Lerby

Lager & Backoffice

Therese ansvarar för paket, returer och last mile. Therese arbetar också back-office på vårt huvudkontor i Mölnlycke. Therese startade hos TopLady hösten 2022. 

Schedule meeting

therese@toplady.se

VILL DU HJÄLPA OSS?

jobb@toplady.se
Vi söker

Marketing Manager

Praktik, LIA, konsult, deltid eller heltid!
Presentera dig här

Return Specialist hos TopLady Sweden AB

Vi söker en noggrann och erfaren Return Specialist till vår växande verksamhet på toplady.se. Som Return Specialist är du en viktig del av vårt team och arbetar med att säkerställa en smidig hantering av returer och byten.

Dina arbetsuppgifter inkluderar att:

  • Ta emot och hantera returer och byten från kunder via vårt retursystem
  • Kontrollera returer för att säkerställa att de uppfyller våra riktlinjer för returer och byten
  • Bearbeta returerna i vårt system och återbetala kunderna
  • Kommunicera med kunder via e-post eller telefon för att svara på frågor eller lösa problem med returer
  • Samarbeta med andra avdelningar inom TopLady Sweden AB för att säkerställa en god kundupplevelse

För att lyckas i rollen som Return Specialist är det viktigt att du har:

  • Erfarenhet av retail, kundservice eller e-handel
  • En noggrann och självgående arbetsstil
  • Förmågan att hantera hög arbetsbelastning samtidigt som du upprätthåller hög kvalitet på ditt arbete
  • En stark förmåga att kommunicera tydligt och effektivt med kunder och kollegor
  • Erfarenhet av att arbeta med retursystem och hantering av returer

Vi på TopLady Sweden AB är på en häftig resa och söker en engagerad Return Specialist som vill vara med på vår fortsatta tillväxt. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du har möjlighet att utveckla din karriär inom e-handel och retail.

Om du trivs med att arbeta självständigt och har en passion för kundservice, så kan det här vara rätt roll för dig. Välkommen att skicka in din ansökan och CV till oss på TopLady Sweden AB idag!