ENKLA RETURER

Vi följer Trygg e-handels rekommendationer

TopLady Sweden AB (556891-4054) följer Trygg e-handels regler och rekommendationer. Det betyder att du kan känna dig trygg och säker när du handlar av oss. Om du ångrar dig och vill göra en retur så använd vår returfraktsedel, samt fyll i och bifoga denna ångerblankett. En retur kostar 69 kr och justeras vid återbetalning. Du har alltid rätt att returnera din vara inom 14-dagar. Trosor, strumpbyxor och alla plomberade underkläder är undantaget från ångerrätten. För mer information om ångerrätt, reklamation och återbetalning, se våra köpevillkor. Vid byte gäller ny beställning.

Hemleverans med Airmee?
Kontakta Airmee och boka in din upphämtning, vardagar 17:00-22:00.

Korsetter, Waist Trainers & Shapewear, vad gäller?

Korsetter, Waist Trainers och Shapewear räknas som underkläder och behöver hanteras mycket varsamt för att kunna returneras. Snörningen på korsetten får ej dras åt, får ej veckas i midjan och behöver prövas med linne under. Shapewear behöver prövas med byxor/linne under. Ev. Returer med påverkad snörning, veck eller hår/hud räknas som ej godkänd retur p.g.a. hygienskäl.

Returnera med returfraktsedel

  1. Fyll i din ångerblankett som finn i din beställning. Behöver du en ny? Se här.
  2. Gå till vår retursida och hämta din returfraktsedel https://toplady.se/retur/ Du behöver inte ha ett konto eller logga in hos oss, bara ordernummer och epost. (samma som vid beställning)
  3. Paketera varorna i originalförpackning med tillhörande etiketter i skyddande emballage.
  4. Tejpa din returfraktsedel så att den gamla etiketten inte syns.
  5. Lämna in paketet hos ditt närmsta ombud.
  6. Du återbetalas av Klarna inom 10 arbetsdagar.

Vill du inte använda våra returfraktsedlar?
Om du inte vill använda vår returfraktsedel så går det bra att returnera med eget porto på valfritt sätt, vår adress är densamma. Vid eget porto debiteras ingen returkostnad.

Vill du pausa din faktura?
Detta är frivilligt. Om du meddela Klarna att du skall göra en retur så pausar Klarna din faktura, genom att flytta fram betalningsdatumet. Det kostar inget att göra det och kan vara bra om du närmar dig förfallodatumet. Om du redan har betalat in din faktura så återbetalar Klarna dig automatiskt direkt efter godkänd retur.

Faktura- och betalfrågor
För frågor om betalning, återbetalning, fakturor, uppdateringar. Använd Klarnas chatt eller ring 08-120 120 10

För frågor om din produkt. Se vanliga frågor FAQ eller kontakta oss här Kundservice